Brezplačne poletne delavnice robotike, programiranja, uporabe naprednih tehnologij in krepitve tehničnih veščin za otroke

Otroke to poletje vabimo, da se nam pridružijo na zabavnih taborih, kjer bodo krepili svoje digitalne kompetence, veščine timskega dela in sodelovanja ter reševanja tehničnih izzivov.

 

ROK PRIJAVE: 15. 5. 2024, do 19:00!

Delavnice zajemajo poučevanje robotike, programiranja in naprednih tehnologij, prav tako pa bodo otroci lahko krepili tehnične veščine. Zasnovane so tako, da otroci pridobijo ključna znanja in veščine za varno in odgovorno uporabo digitalnih platform. Osredotočamo se na spletni bonton, preprečevanje trpinčenja na spletu in mobilnih napravah, varno uporabo družbenih omrežij in ustvarjanje močnih gesel za zaščito pred spletnimi vdori. Poleg tega obravnavamo tudi varnost otrok na spletu, posledice prekomerne rabe družbenih omrežij in izgradnjo komunikacijskih veščin. Otroci bodo sodelovali pri izvedbi inženirskih projektov, kjer bodo skupaj reševali tehnične izzive s pomočjo digitalnih tehnologij. Spoznali bodo koncepte razširjene (AR) in virtualne resničnosti (VR) ter se preizkusili v programiranju robotov in uporabi senzorjev za reševanje praktičnih nalog. Na delavnicah bodo preizkušali umetno inteligenco in se učili reševati tehnične težave s pomočjo naprednih tehnologij.

Za brezplačno malico bo poskrbljeno. Prehrane za otroke s posebnimi dietami ne zagotavljamo.

KJE:

Slovenska Bistrica

KDO:

Otroci, stari od 6 do 15 let.

KDAJ:

V času šolskih poletnih počitnic

 

1 teden – izvedba 3 različnih vsebinskih sklopov za krepitev digitalnih kompetenc:

Podrobnejša predstavitev vsebinskih sklopov programa:

1. Čuj ti, na spletu si!

Pri tem vsebinskem sklopu programa bo največji poudarek na:

  • spletnem bontonu
  • preprečevanju spletnega in mobilnega trpinčenja,
  • varni uporabi različnih družbenih omrežij, ki so najbolj priljubljena med najstniki,
  • razumevanju digitalne identitete in njenem upravljanju,
  • ustvarjanju močnih gesel in zaščiti naprav pred vdori,
  • varnosti otrok na spletu,
  • pogovoru o možnih posledicah pretirane uporabe družbenih omrežij in igranja videoiger,
  • izgradnji komunikacijskih veščin otrok.

 

2. Izvedba inženirskih projektov z uporabo digitalnih tehnologij

Otroci bodo v tem delu programa spoznali:

  • Kako z interakcijo prek digitalnih tehnologij reševati tehnične izzive: Ekipno delo pri razvoju digitalnih projektov, izmenjava idej, reševanje izzivov in kritično razmišljanje prek digitalnih platform.
  • Osnovno razumevanje AR in VR-tehnologij: Razumevanje koncepta razširjene (AR) in virtualne resničnosti (VR).
  • Upravljanje s podatki in digitalnimi tehnologijami: Iskanje, analiza in uporaba podatkov za razvoj digitalnih vsebin. Uvod v orodja za upravljanje digitalnih projektov in organizacijo dela. Razvoj veščin v uporabi digitalnih tehnologij za namen razvoja in izboljšave digitalnih vsebin.
  • Robotika in senzorji: Osnove robotike in delo z robotskimi komponentami. Programiranje robotov in uporaba senzorjev za reševanje tehničnih izzivov. Praktične naloge za razvijanje spretnosti v robotiki in uporabi senzorjev. Praktične vaje bodo prilagojene starostni stopnji otrok – uporaba lego robotike, programiranje robotkov »Tea« in »Teo« na različnih ravneh zahtevnosti, igranje zabavnih iger z roboti.
  • Reševanje tehničnih težav in sodelovanje: Reševanje tehničnih težav pri delu z digitalnimi tehnologijami. Timsko delo in sodelovanje pri reševanju skupnih projektov.
  • Delavnice bomo popestrili še z zabavnimi kemijskimi poskusi in s pridobivanjem kompetenc za pridobivanje novih tehničnih znanj (analitično razmišljanje, logično razmišljanje, krepitev prostorskih predstav).

3. UPORABA UMETNE INTELIGENCE, VR IN AR-TEHNOLOGIJ V PRAKSI

Otroci bodo spoznali:

  • Uporabo AR in VR-tehnologij v praksi: Uporaba AR in VR-očal v izobraževalne namene. Virtualni sprehod po livarni in praktično reševanje nalog z uporabo VR-očal.
  • Kako sestaviti robota in ga programirati za izvedbo različnih aktivnosti: Poudarek bo na praktičnem delu z roboti in s senzorji. Uporaba robotike in senzorike omogoča otrokom praktično raziskovanje in reševanje tehničnih izzivov.
  • Preizkušanje naprednih tehnologij umetne inteligence: Uporaba ChatGPT za reševanje tehničnih težav, simulacija avtomatizirane in robotizirane proizvodne linije ter ogled robotske linije v skupini Impol.

 

 

2. osnovna šola Slovenska Bistrica

JUNIJ 26. 6. – 28. 6. 2024
sreda, 26. junij 2024
četrtek, 27. junij 2024
petek, 28. junij 2024

Osnovna šola Pohorskega odreda, Slovenska Bistrica

JULIJ 1.7. – 5. 7. 2024
ponedeljek, 1. julij 2024
torek, 2. julij 2024
sreda, 3. julij 2024
četrtek, 4. julij 2024
petek, 5. julij 2024
JULIJ 8. 7. – 12. 7. 2024
ponedeljek, 8. julij 2024
torek, 9. julij 2024
sreda, 0. julij 2024
četrtek, 11. julij 2024
petek, 12. julij 2024
JULIJ 15. 7. – 19. 7. 2024
ponedeljek, 15. julij 2024
torek, 16. julij 2024
sreda, 17. julij 2024
četrtek, 18. julij 2024
petek, 19. julij 2024
JULIJ 22. 7. – 26. 7. 2024
ponedeljek, 22. julij 2024
torek, 23. julij 2024
sreda, 24. julij 2024
četrtek, 25. julij 2024
petek, 26. julij 2024
JULIJ 29. 7. – 2. 8. 2024
ponedeljek, 29. julij 2024
torek, 30. julij 2024
sreda, 31. julij 2024
četrtek, 1. avgust 2024
petek, 2. avgust 2024
AVGUST 5. 8. – 9. 8. 2024
ponedeljek, 5. avgust 2024
torek, 6. avgust 2024
sreda, 7. avgust 2024
četrtek, 8. avgust 2024
petek, 9. avgust 2024
AVGUST 19. 8. – 23. 8. 2024
ponedeljek, 19. avgust 2024
torek, 20. avgust 2024
sreda, 21. avgust 2024
četrtek, 22. avgust 2024
petek, 23. avgust 2024
AVGUST 26. 8. – 30. 8. 2024
ponedeljek, 26. avgust 2024
torek, 27. avgust 2024
sreda, 28. avgust 2024
četrtek, 29. avgust 2024
petek, 30. avgust 2024

S prijavo na delavnice bodo otroci odkrivali nove svetove digitalnega in inženirskega ustvarjanja ter razvijali ključne veščine za prihodnost. Obvezne so predhodne prijave otrok:

ROK PRIJAVE: 15. 5. 2024, do 19:00!

Prijave: Mateja Hribernik, mateja.hribernik@kadring.si, 051 311 283 ali na spletni strani www.kadring.si

Pridružite se nam!

 

 Projekt sofinancira Ministrstvo za digitalno preobrazbo.